Ε & ΣΤ: Παρακολούθηση διεθνούς αγώνα ποδοσφαίρου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε και ΣΤ τάξης παρακολούθησαν τον διεθνή φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου που έγινε την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 στην Κόρινθο μεταξύ των ομάδων Ελλάδας και Βελγίου στην κατηγορία Παίδων.

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν, με την είσοδό τους στον αγωνιστικό χώρο μαζί με τους διεθνείς των δύο χωρών κατά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων.

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία θέλοντας να ευχαριστήσει τους μαθητές μας για τη συμμετοχή τους στο τελετουργικό τους χάρισε μια μπάλα του αγώνα με τις υπογραφές του προπονητή και των διεθνών μας.

Οι δάσκαλοι των τμημάτων Ε΄ και ΣΤ΄ και ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής ευχαριστούν όλα τα παιδιά για την άψογη συμπεριφορά τους.

agones01  agones02
agones03  agones04

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β1 & Β2: Αποκριάτικες μάσκες

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Τμημάτων Β1 και Β2 επισκεφτήκαμε την online εφαρμογή OnColoring.com και διαλέξαμε αποκριάτικες μάσκες με ζωάκια, τερατάκια, κλπ. Τις χρωματίσαμε με τα χρώματα που μας άρεσαν και τις αποθηκεύσαμε ως εικόνες στον φάκελό μας στο Dropbox. Στο τέλος φτιάξαμε μικρές παρουσιάσεις στην online εφαρμογή PictureTrail.com.

Τμήμα Β1


Τμήμα Β2


Διαβάστε περισσότερα...

Γ1 & Γ2: Κλόουν

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες και των δύο Τμημάτων της Γ Τάξης ακολουθήσαμε τις οδηγίες του συνημμένου Φύλλου Εργασίας "Κλόουν" και στη Ζωγραφική σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε τους δικούς μας κλόουν. Στη συνέχεια με τις εικόνες μας φτιάξαμε μια μικρή παρουσίαση στην online εφαρμογή PictureTrail.com

Συνημμένα αρχεία:
Διαβάστε περισσότερα...

Ενημερωτικό Κείμενο Κύριο

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013

Πράξεις: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία»

Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 

ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο

«Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία ? Τάξεις Υποδοχής»

Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 & 9  

Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες,  ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.

Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ? ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης.

Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις:

ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70

Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών).

Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους.

ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας»

Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ? Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

newschool

Συνημμένα αρχεία:
Διαβάστε περισσότερα...

Γ1 & Γ2: Δημιουργία αφισών-κολάζ

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ Τάξης ασχοληθήκαμε στο Εργαστήριο Πληροφορικής με τη δημιουργία αφισών κολάζ.

Αρχικά επιλέξαμε το θέμα που μας ενδιέφερε ανάμεσα στα ακόλουθα:

  • Φυτά του τόπου μας.
  • Ζώα του τόπου μας.
  • Ζώα υπό εξαφάνιση.
  • Μέσα μεταφοράς.

Στη συνέχεια μέσα από τη μηχανή αναζήτησης google.gr ή το pixabay.com αναζητήσαμε εικόνες και τις "κατεβάσαμε" τοπικά στον υπολογιστή μας όπου τις αποθηκεύσαμε σε φάκελο στο Dropbox με το όνομά μας. 

Για τη δημιουργία του κολάζ χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα Autocollage ακολουθώντας τα βήματα του συνημμένου Φύλλου Εργασίας. 

Στο τέλος, στον κειμενογράφο φτιάξαμε ταμπελίτσες για κάθε στοιχείο του κολάζ μας. 

Το αποτέλεσμα της εργασίας μας παρουσιάζεται παρακάτω.

Τμήμα Γ1

Τμήμα Γ2

 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β1 & Β2: Κλόουν

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β Τάξης ακολουθήσαμε τις οδηγίες του συνημμένου Φύλλου Εργασίας "Κλόουν" και στη Ζωγραφική σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε τους δικούς μας κλόουν. 

Στη συνέχεια, με τις δημιουργίες μας φτιάξαμε ένα βιντεάκι στο online εργαλείο StupeFlix και το "ανεβάσαμε" στο YouTube. Δείτε το στη συνέχεια. Καλές Απόκριες! 

Συνημμένα αρχεία:
Διαβάστε περισσότερα...

Οριγκάμι κατασκευές

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στο μάθημα των Εικαστικών γνώρισαν την τεχνική origami (οριγκάμι). H λέξη σημαίνει «διπλώνω» και «χαρτί» και προέρχεται από την Ιαπωνία. Είναι μια διασκεδαστική και δημιουργική δραστηριότητα για τα παιδιά. Εξασκεί την υπομονή, τον συντονισμό χεριού-ματιού, την ακρίβεια και την κατανόηση των γεωμετρικών σχημάτων. Βατραχάκια και πουλιά ομόρφυναν τις πόρτες των αιθουσών διδασκαλίας του σχολείου μας. 

100 8062  100 8061 
100 8063

Διαβάστε περισσότερα...

Χάρτης Πρεσβευτών Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου Κύριο

Το σχολείο μας ήταν ένας από τους Πρεσβευτές της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου για το 2016

mappresbeyton2016

Στον χάρτη που ακολουθεί φαίνονται οι 478 πρεσβευτές της δράσης του SaferInternet.gr για το 2016. Η καταχώρηση έχει γίνει με χρωματική κωδικοποίηση και τα δημοτικά σχολεία εμφανίζονται με μπορντώ αστέρι. Μπορείτε να μεγενθύνετε τον χάρτη, έτσι ώστε να δείτε αναλυτικά τη διασπορά των πρεσβευτών σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, κάνοντας κλικ επάνω σε κάποιο σημείο, θα λάβετε πληροφορίες για τον φορέα και τα ονόματα των υπευθύνων.

Στο σχολείο μας υπεύθυνη των δράσεων ήταν η εκπαιδευτικός Πληροφορικής κυρία Πηνελόπη Μαρκέλλου.  

SID2016 Ambassadors Certificate small

Διαβάστε περισσότερα...

Ε1 & Ε2: Πυραμίδες διατροφής

Στο Εργαστήριο Πληροφορικής με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Τμημάτων Ε1 και Ε2 δουλέψαμε στον Κειμενογράφο με τα γραφικά SmartArt και δημιουργήσαμε τις δικές μας πυραμίδες διατροφής. Στη συνέχεια πλοηγηθήκαμε στην ιστοσελίδα https://openclipart.org που διαθέτει μια μεγάλη συλλογή από καλής ποιότητας δωρεάν εικονίδια. Εκεί αναζητήσαμε και "κατεβάσαμε" τα εικονίδια που ενσωματώσαμε στα έγγραφά μας.

openclipart

 

Στην ιστοσελίδα http://www.slideshare.net/pmarkellou/ss-53959398 παρουσιάζεται η πυραμίδα διατροφής που έφτιαξε ως παράδειγμα η κυρία της Πληροφορικής. Το αποτέλεσμα τις δουλειάς των μαθητών και των μαθητριών φαίνεται στα ακόλουθα δυο flipbooks.

Τμήμα Ε1

Τμήμα Ε2

Διαβάστε περισσότερα...

Σχολικές δράσεις για την "Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου"

SID2016 greece Logo High QualityΣτο πλαίσιο της "Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου" που γιορτάζεται σήμερα Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016, στο σχολείο μας που είναι ένας από τους Πρεσβευτές της ημέρας αυτής, πραγματοποιήθηκαν από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής κυρία Πηνελόπη Μαρκέλλου οι ακόλουθες δράσεις.

Β Τάξη: "Ο ιός που κολλήσαμε είχε βούλες"

farma

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β' Τάξης διαβάσαμε την ιστορία "Ο ιός που κολλήσαμε είχε βούλες" από το βιβλίο των Βερόνικα Σαμαρά και Γεωργίου Κορμά "Η Φάρμα του Διαδικτύου".

Η ιστορία μιλάει για τον ρατσισμό στο Διαδίκτυο καθώς και την αξιοπιστία της διαδικτυακής πληροφορίας με έναν εύληπτο και ευχάριστο τρόπο.

Οι άσπρες χήνες και οι άσπρες χήνες με τις μαύρες βούλες, ο Νικόλας και η Νίκη αλλά και τα άλλα ζώα της φάρμας αφύπνισαν τη σκέψη των μικρών μαθητών και τους βοήθησαν να οξύνουν την ικανότητά τους να αναγνωρίζουν αντίστοιχα θέματα στις διαδικτυακές τους αναζητήσεις τώρα αλλά και στο μέλλον.

Τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσα από την αφήγηση της ιστορίας, τη συζήτηση που ακολούθησε αλλά και τις ερωτήσεις της ενότητας του βιβλίου "Για να δούμε τι μάθαμε από την ιστορία μας".

Γ Τάξη: eSafetyKit

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ Τάξης πλοηγηθήκαμε στην εφαρμογή eSafetyKit στη διεύθυνση: http://www.esafetykit.net. Μάθαμε για την ασφάλεια, την επικοινωνία, την ηλεκτρονική παρενόχληση και τη διασκέδαση στο διαδίκτυο. Λύσαμε κουίζ και παίξαμε πολλά παιχνίδια!

esafetykit2 esafetykit3

Δ Τάξη: "Κάρτες Περιπτώσεων"

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ Τάξης ασχοληθήκαμε με τη δραστηριότητα "Κάρτες Περιπτώσεων" που έχει δημιουργήσει η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr (http://www.saferinternet.gr/) του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου που είναι και ο επίσημος διοργανωτής του εορτασμού της "Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου" στην Ελλάδα.

Στόχος των καρτών αυτών είναι:

  • Να αναδειχθούν διαφορετικές περιπτώσεις με τις οποίες τα παιδιά έρχονται καθημερινά σε επαφή κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο, τις οποίες, όμως, πολλές φορές δε γνωρίζουν πώς να χειριστούν/αντιμετωπίσουν. 
  • Να προωθηθεί ο διάλογος μεταξύ παιδιών, αλλά και μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών, για τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης των καταστάσεων αυτών. 
  • Να ενδυναμώσει την κριτική ικανότητα των μαθητών. 

Οι κάρτες τυπώθηκαν 4 φορές ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 κάρτες ανά μαθητή. Στη συνέχεια πλαστικοποιήθηκαν και κόπηκαν.

kartesperiptoseon

Μέσα στο Εργαστήριο Πληροφορικής οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν μια μεγάλη ομάδα, διάλεξαν κάρτες και όσοι είχαν την ίδια κάρτα αρχικά συζήτησαν το θέμα της και στη συνέχεια πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης των περιγραφόμενων περιστατικών. Σε μερικές περιπτώσεις οι μαθητές αυτοσχεδιάζοντας δραματοποίησαν το θέμα της κάρτας. Ακολουθούσε συζήτηση στην ολομέλεια και προτεινόμενες λύσεις από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής.

100 8058mosaic

Ε και ΣΤ Τάξη: "Το Παντοπωλείο"

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε και της ΣΤ Τάξης παρακολουθήσαμε τη διεθνώς τριπλά βραβευμένη ταινία «Το Παντοπωλείο» που έχει δημιουργήσει η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr με υποτιτλισμό σε όλες τις Ευρωπαϊκές γλώσσες και η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=ceSUuKMr4xo

Ο ήλιος ρίχνει τα πέπλα του σε ένα συνοικιακό και παραδοσιακό παντοπωλείο στην καρδιά της Αθήνας. Η μπριόζα και πάντα χαμογελαστή παντοπώλης τακτοποιεί τον πάγκο της με θρησκευτική ευλάβεια. Η ευγενέστατη παντοπώλης μας είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει κάθε παράλογη απαίτηση, φυσικά... με το αζημίωτο. Άλλωστε, δεν είναι ένα απλό μπακάλικο! Πόσο ασφαλές, όμως, είναι τελικά ένα παντοπωλείο στο οποίο ΟΛΑ προσφέρονται ανεξέλεγκτα και σε αφθονία χωρίς κανέναν περιορισμό...;

Στη συνέχεια συζητήσαμε για το περιεχόμενό της, πλοηγηθήκαμε στην ιστοσελίδα SaferInternet.gr και είδαμε το υλικό το οποίο διατίθεται για τους μαθητές όπως: 

  • Booklets/Φυλλάδια.
  • Τηλεοπτικά Σποτ.
  • Αφίσες.
  • Παιχνίδια.
  • Wallpapers.
  • Χειροτεχνίες.
  • Webinars, κλπ.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα:  http://www.saferinternet.gr/

100 8060

Διαβάστε περισσότερα...