• Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Παιχνιδοποιημένη Εφημερίδα - Νewsletter 6 (#GIGERASMUS #ErasmusPlus)

Κυκλοφόρησε το 6ο τεύχος του Newsletter GIGErasmus + 2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330:

https://www.canva.com/design/DAF2-QZHvfE/rA6d4MddsQ9WQUbAhwtVQQ/view?utm_content=DAF2-QZHvfE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer

Ενημερωθείτε για τις διαδικασίες ανασυγκρότησης των ομάδων συμβολής και υποστήριξης της σύμπραξης μικρής κλίμακας Gamified Introduction to Gamification που αποσκοπούν στη συλλογή, τον διαμοιρασμό, τη διεύρυνση αλλά και την περαιτέρω διερεύνηση των αποτελεσμάτων και των καλών πρακτικών που αποκτήθηκαν την πρώτη χρονιά υλοποίησης με ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές προκλήσεις-προσκλήσεις.

"Το μάθημα παιχνίδι!" η πρόκληση του 4ου Διεθνή Μαθητικού Διαγωνισμού Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού.

"Είναι στ΄ αλήθεια καλύτερα τα μαθήματα με παιχνίδια και διλήμματα;" η πρόκληση της έρευνας δράσης της σύμπραξης GIGErasmus+.

#GIGERASMUS, #ErasmusPlusIKY, #ErasmusPlusGreece, #ErasmusPlus ,#ΣυνεχίζουμεErasmus

NewsLetter5Page1

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - Ημέρα 5η

Παρασκευή 10/3/2023, τελευταία ημέρα της Επιμόρφωσης ERASMUS+ «Μαθητοκεντρική & Παιχνιδοποιημένη Μάθηση – Αξιοποίηση του Διλήμματος – Dibl».

Οι «diblαριστοί», αυτό είναι το όνομα που επιλέχθηκε για την ομάδα μετά από ψηφοφορία στο Quizziz, αξιολόγησαν τις γνώσεις τους για την πλατφόρμα dibl μέσω ενός παιχνιδιού στο Kahoot και τα πήγαν θαυμάσια!

Στη συνέχεια, επεξεργάστηκαν τα διλήμματά τους στο dibl και τα Σχέδια Μαθήματος. Συνεργάστηκαν στο πλαίσιο μιας άσκησης δημιουργικής γραφής στο ZumPad και με κέφι συνέθεσαν την «ΩΔΗ στην ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗ», ένα ποίημα ακροστιχίδας.

Συμπλήρωσαν το Ερωτηματολόγιο Εξόδου και το Ερωτηματολόγιο Αποτίμησης του Σεμιναρίου.

Κάπως έτσι ήρθε η ώρα να ξεκλειδώσουν τοσεντούκιαφού είχαν βρει τον σωστό τετραψήφιο συνδυασμό. Εκεί κάθε ένας και κάθε μια άνοιγαν με τη σειρά το σεντούκι και ανακάλυπταν ποιος/ποια ήταν ο/η αγαπημένος/νη μαθητής/μαθήτρια της Επιμορφώτριας. Τι υπήρχε μέσα στο σεντούκι; Ένας καθρέφτης, ένα γράμμα από την Επιμορφώτρια και πολλά σοκοφρετίνια! Πώς άλλωστε θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιον ή κάποια; Ήταν όλοι υπέροχοι και όλες υπέροχες και αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που τους/τις γνώρισα.

Αλλά και οι επιμορφούμενοι/νες μου είχαν ετοιμάσει μια έκπληξη. Ένα υπέροχο πορτοφόλι για δώρο και μια συγκινητική ευχαριστήρια κάρτα!

Τελικά αφού πληκτρολογήσαμε τι παίρνουμε μαζί μας φεύγοντας σε ένα Jamboard… ολοκληρώσαμε αυτό το ενδιαφέρον, παιχνιδιάρικο και δημιουργικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο με νόστιμους ψαρομεζέδες και τσίπουρα/ούζα στην παραλία!

Εις το επανιδείν…

GIGDay5PhotoCollage

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - Ημέρα 4η

Πέμπτη 9/3/2023, τέταρτη ημέρα της Επιμόρφωσης ERASMUS+ «Μαθητοκεντρική & Παιχνιδοποιημένη Μάθηση – Αξιοποίηση του Διλήμματος – Dibl», στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού, Κορινθίας. 

Ξεκινήσαμε με τις έντυπες QR κάρτες του Quizziz και απαντήσαμε στις ερωτήσεις μιας δημοσκόπησης, χωρίς τη χρήση συσκευών! Βρήκαμε πολύ χρήσιμη αυτήν την «Paper Mode» λειτουργία, η οποία είναι αντίστοιχη του εργαλείου Plickers, αλλά με περισσότερες δυνατότητες. Σίγουρα θα τη χρησιμοποιήσουμε μελλοντικά στις τάξεις μας, με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας! 

Συνεχίσαμε με την πλατφόρμα dibl και ενημερωθήκαμε για τις μεταβλητές, τις ανοικτές συζητήσεις, τις ομάδες και τους ρόλους αλλά και τις συνθήκες. 

Είδαμε τι απαιτεί ένα Σχέδιο Μαθήματος και ξεκινήσαμε δυναμικά να δημιουργούμε τα διλήμματά μας στο dibl, τους στόχους και τις μαθητοκεντρικές και παιγνιώδεις δραστηριότητές μας στο Learning Designer ή στο Πρότυπο GIG. 

Απαντήθηκαν απορίες, λύθηκαν τεχνικά προβλήματα, πραγματοποιήθηκαν δοκιμαστικές συνεδρίες των dibl των επιμορφούμενων και ακολούθησε γόνιμος αναστοχασμός και συζήτηση.

Ολοκληρώσαμε την ημέρα μας με τον τέταρτο και τελευταίο γρίφο του Escape Game και φυσικά το Exit Ticket! Πόσο γρήγορα περνάμε οι ημέρες…

GIGDay4PhotoCollage

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - Ημέρα 3η

Τετάρτη 8/3/2023 και φτάσαμε αισίως στην τρίτη ημέρα της Επιμόρφωσης ERASMUS+ «Μαθητοκεντρική & Παιχνιδοποιημένη Μάθηση – Αξιοποίηση του Διλήμματος – Dibl».

Με τόλμη γυρίσαμε τον τροχό για να ζεσταθούμε, πριν αρχίσουμε να diblάρουμε… Ξεκινήσαμε από τα βασικά του dibl, περιβάλλον διεπαφής, θεματικές ενότητες, εφαρμογές, σελίδες, διλήμματα, ερωτήσεις ανοικτές και πολλαπλής επιλογής και δημιουργήσαμε το πρώτο μας ολοκληρωμένο δίλημμα «Βουνό ή Θάλασσα;»… Εσείς τι προτιμάτε; Είστε με τους «εθελοντές» ή με τους «τουρίστες»; Η ομάδα σκέφτηκε τα διλήμματά της και πήρε τις αποφάσεις της! 

Στη συνέχεια, τα «ρομπότ, που είναι παντού», μας έδωσαν ιδέες για τη δημιουργία του ατομικού διλήμματος κάθε επιμορφούμενου/ης, του Σχεδίου Μαθήματος αλλά και παραδείγματα ρουμπρικών για την αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης.

Τέλος, εκφράσαμε ελεύθερα την πρώτη μας εντύπωση με την πλατφόρμα dibl σε ένα AnswerGarden, πήραμε στα χέρια μας τον τρίτο γρίφο του Escape Game και το Exit Ticket! Όμορφα περάσαμε!

GIGDay3PhotoCollage

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - Ημέρα 2η

Τρίτη 7/3/2023, 2η ημέρα της Επιμόρφωσης ERASMUS+ «Μαθητοκεντρική & Παιχνιδοποιημένη Μάθηση – Αξιοποίηση του Διλήμματος – Dibl», συνεχίσαμε δημιουργικά, με κέφι και φαντασία ανακαλύπτοντας τις σούπερ δυνάμεις μας, αξιολογήσαμε τι μάθαμε την πρώτη ημέρα για το Gamification και όχι μόνο μέσω Space Race Κουίζ στο Socrative και μιλήσαμε για διλήμματα, ξεκινώντας από την καθημερινή ζωή και καταλήγοντας στην εκπαίδευση.

Μαθητοκεντρικές δραστηριότητες όπως See-Think-Wonder, World Café, 4 Corners, Think-Pair-Share, Fishbowl, Save the Last Word κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μας και κλείσαμε τη μέρα μας με τον δεύτερο γρίφο του Escape Game, αυθόρμητες σκέψεις στο Mentimeter και το Exit Ticket!

GIGDay2PhotoCollage

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία ERASMUS+

ERASMUS+ GIG: Πενθήμερη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών - Ημέρα 1η

Ξεκίνησε τη Δευτέρα 6/3/2023 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού η πενθήμερη Επιμόρφωση με τίτλο «Μαθητοκεντρική & Παιχνιδοποιημένη Μάθηση – Αξιοποίηση του Διλήμματος – Dibl», η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του Έργου Erasmus+ «GIG – Gamified Introduction to Gamification» 2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330.

Με χαμόγελο, θετική στάση και διάθεση γνωριστήκαμε παιχνιδοποιημένα, εκφράσαμε προσδοκίες, δυνατά σημεία, απορίες και φόβους και δημιουργήσαμε την ψηφιακή μας ομάδα στο Padlet.

Συμφωνήσαμε το συμβόλαιό μας στο Jamboard, τα κανάλια επικοινωνίας μας και μιλήσαμε για το Πρόγραμμα της Επιμόρφωσης, τους στόχους, τις υποχρεώσεις, τα παραδοτέα και το χρονοδιάγραμμα. 

Αναστοχαστήκαμε πάνω στη μαθητοκεντρική μάθηση και διασαφηνίσαμε τους όρους Gamification, Game-based Learning και Serious Games.

Τελικά λύσαμε τον πρώτο γρίφο του Escape Game και παραμένουμε σε δημιουργική εγρήγορση και παιχνιδιάρικη φάση μέχρι την Παρασκευή για να ανακαλύψουμε το κρυμμένο μυστικό του σεντουκιού…

GIGDay1PhotoCollage

Διαβάστε περισσότερα...