eTwinning

  • Κατηγορία eTwinning

Lego WeDo: Λιοντάρι

Στο πλαίσιο του eTwinning έργου "Robozoo" δημιουργήσαμε ένα ρομποτικό λιοντάρι που βρυχάται.

Robozoo lion photo 1

Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε το πακέτο Lego WeDo 1.0.

Robozoo lion kids 1

Ακολουθήσαμε τις οδηγίες του συνημμένου αρχείου. 

Robozoo lion photo 2

Προγραμματίσαμε το μοντέλο μας στο Scratch.

Robozoo lion photo 5

Ο κώδικας στο Scratch είναι διαθέσιμος εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/209864464/

Robozoo alligator scratch code greek

Δείτε το λιονταράκι μας σε λειτουργία στο ακόλουθο βίντεο:

 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Lego WeDO: Αλιγάτορας

το πλαίσιο του έργου eTwinning με τίτλο "Robozoo" στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας δημιουργήσαμε στο Εργαστήριο Πληροφορικής έναν ρομποτικό αλιγάτορα

Robozoo alligator kids 1

Χρησιμοποιήσαμε για αυτό τον σκοπό το πακέτο  WeDo 1.0. 

Robozoo alligator photo 1

Ακολουθήσαμε τις οδηγίες που δίνονται στο συνημμένο αρχείο και δημιουργήσαμε το μοντέλο μας με τα τουβλάκια lego, τους κατάλληλους αισθητήρες και το hub.

Robozoo alligator photo 2

Στη συνέχεια το προγραμματίσαμε στο Scratch.

Robozoo alligator photo 5

Ο κώδικας παρέχεται εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/209615951 

Robozoo alligator scratch code greek new

Μπορείτε να δείτε τον αλιγάτορά μας στο ακόλουθο βίντεο.

 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

eTwinning: Beebot πρόκληση 1η

Το beebot είναι ένα μικρό ρομποτάκι σχεδιασμένο για χρήση από παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Είναι πολύχρωμο, φιλικό και εύκολο στη χρήση. Στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας χρησιμοποιούμε το beebot με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α, Β και Γ Τάξης.

IMG 9024 small  IMG 9025 small

Beebot Πρόσκληση 1η

Αρχικά με τα τουβλάκια lego φτιάξαμε έναν λαβύρινθο πάνω στο πλαστικό με τα 16 τετράγωνα. Τυπώσαμε 4 λουλουδάκια και τα τοποθετήσαμε σε διάφορες θέσεις.

IMG 8877

IMG 8892

Προσπαθήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα του Φύλλου Εργασίας.

Beebot Challenge 1 Greek

Σκοπός μας να σημειώσουμε στα κουτάκια τις κινήσεις που πρέπει να κάνει η μελισσούλα ώστε να φτάσει στον προορισμό της. Το beebot ξεκινάει από το τετραγωνάκι «αρχή», πρέπει να περάσει από όλα τα λουλουδάκια και να φτάσει στο κουτάκι «τέλος».

Στο Εργαστήριο ελέγξαμε τον προγραμματισμό με το beebot.

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

eTwinning έργο: Robozoo

Το σχολείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο με τίτλο "Robozoo" στο οποίο είναι ιδρυτής και συνεργάζεται με άλλα σχολεία από την Πολωνία, τη Μάλτα και την Ελλάδα. 

Σχετικά με το έργο: 

Today’s elementary students are tomorrow’s creative problem-solvers. Equip them with the necessary STEM knowledge and skills to be innovative and imaginative thinkers. In this context, our project is based on STEM approach and Lego Education WeDo 2.0 in order to develop the student’s knowledge on world’s animals and nature. Through various activities e.g. making robotic models, drawing, singing, seeing movies, playing games, creating stories, comics or video, etc. students will be encouraged to discover and study animals live in different countries, to take care of them, to protect endangered species, to cooperate with other students from different countries and to practice their ICT’s as well as their English skills.

Στόχοι:

  • Developing students’ knowledge on various world’s animals.
  • Sensitizing students to take care of animals, to protect endangered species, to treat wounded animals, etc. 
  • Encouraging students to get involved with STEM approach.
  • Enhancing students to use Lego WeDo 2.0, WeDo 1.0 and BeeBot as well as augmented reality applications. 
  • Supporting students to use computational thinking and also to learn by doing. 
  • Encouraging students to ask questions, solve step-by-step problems, use models, design prototypes, investigate, analyze, and interpret data, evaluate results and cooperate. 
  • Exercising students’ ICT’s and English skills.
  • Cooperating with students from different countries and making friends.
  • Learning students about the happiness of creating and sharing.

Διαδικασία της Εργασίας:

  • Project duration: January-June.
  • Introducing pupils, teachers, schools that participate in the project (text, photos or video). 
  • Creating project’s logo.
  • Learning about different animals around the world.
  • Presenting animals that are popular in every country. 
  • Learning the names of endangered species and how to protect them.
  • Creating poems for animals e.g. in the form of haiku.
  • Singing songs about animals in English.
  • Sending pictures of animals typical for every country.
  • Describing favorite animals, making crafts.
  • Introducing students with Lego WeDo 2.0 equipment.
  • Creating robotic animal models and exchanging lego instructions and coding. 
  • Creating common studio on Scratch. 
  • Doing various Scratch projects about animals.
  • Coloring and bringing to life animals via augmented reality application Quiver. 
  • Creating a comic, an animation movie or a video with the robotic models. The students can make/draw also the mock-up/background.
  • Visiting a farm or a zoo.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα:

  • Sensitivity towards animals.
  • Awareness of STEM approach.
  • Learning by doing. 
  • Improvement of ICT’s and English skills.
  • Sharing of information and results.
  • Openness to students from different countries.
  • Collaboration with other schools.
  • Application for a Quality Label.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε εδώ: https://live.etwinning.net/projects/project/164471

 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β2: Πασχαλινές κάρτες

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β2 Τμήματος δημιουργήσαμε στον Κειμενογράφο κάρτες με ευχές για το Πάσχα.

Τα βήματα που ακολουθήσαμε ήταν τα εξής:

  • Αρχικά ανοίξαμε την εφαρμογή του Κειμενογράφου από το εικονίδιό της στη Γραμμή Εργασιών ή στην Επιφάνεια Εργασίας.
  • Στην κενή σελίδα που εμφανίστηκε αλλάξαμε τον Προσανατολισμό της σε Οριζόντιο (Μενού Διάταξη Σελίδας -> Προσανατολισμός -> Οριζόντιος). 
  • Στη συνέχεια, εισαγάγαμε τις εικόνες που θα βρείτε συνημμένες στην παρούσα ανάρτηση (Επιλογή εικόνας -> κουμπί Εισαγωγή). Τα αγόρια χρησιμοποίησαν το σιελ περίγραμμα, το αγόρι, το κοτοπουλάκι και το σιελ καλάθι και τα κορίτσια το ροζ περίγραμμα, το κορίτσι, το λαγουδάκι και το καλάθι με το κοτοπουλάκι. 
  • Το περίγραμμα το προσαρμόσαμε στο πίσω μέρος της σελίδας μας (Μενού Εργαλεία Εικόνας -> Μορφοποίηση -> Αναδίπλωση Κειμένου -> Πίσω από το Κείμενο).
  • Αφού εισαγάγαμε και τις υπόλοιπες εικόνες στο έγγραφό μας, επιλέξαμε Αναδίπλωση Κειμένου -> Πίσω από το Κείμενο.
  • Όπου απαιτούνταν αλλάξαμε το μέγεθός τους (Προσοχή: από τη γωνία) και τα τοποθετήσαμε στο σημείο που θέλαμε. 
  • Δημιουργήσαμε ένα Πλαίσιο Κειμένου(χωρίς γέμισμα και χωρίς περίγραμμα) και πληκτρολογήσαμε τις ευχές μας.
  • Στο τέλος αποθηκεύσαμε το αρχείο μας στον φάκελό μας στο Dropbox με τη μορφή: tmima-eastercard-onoma1-onoma2.

Δείτε το αποτέλεσμα της δουλειάς μας στη συνέχεια.

Καλή Ανάσταση σε όλους!

Συνημμένα αρχεία:
Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β1 & Β2: Ψηφιακές αφηγήσεις για το βιβλίο της Λίτσας Ψαραύτη "Η μαμά κάνει απεργία"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Τμημάτων Β1 και Β2 με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη της κυρίας Λίτσας Ψαραύτη στο σχολείο μας δούλεψαν με τις δασκάλες τους κυρία Γεωργία Αγγελάτου και κυρία Ανδρομάχη Καφαντάρη αντίστοιχα το βιβλίο της συγγραφέως με τίτλο "Η μαμά κάνει απεργία".

Τα παιδιά του Β1 μαζί με τη δασκάλα τους εμπνεύστηκαν και έγραψαν ένα ποίημα σχετικό με το θέμα. Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής κυρία Πηνελόπη Μαρκέλλου χρησιμοποίησε την online εφαρμογή Storybird, διάλεξε τις κατάλληλες εικόνες και το οπτικοποίησε σε ένα μικρό βιβλιαράκι. Μπορείτε αν θέλετε να το ξεφυλλίσετε εδώ:

Στη συνέχεια, οι εικόνες αποθηκεύτηκαν και ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή Photostory. Στο εργαλείο αυτό έγινε και η ηχογράφηση των παιδιών. Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας είναι το βίντεο που ακολουθεί. 

Τα παιδιά του Β2 μαζί με τη δασκάλα τους αφού διάβασαν την ιστορία, δημιούργησαν ζωγραφιές γεμάτες χρώματα και φαντασία. Οι ζωγραφιές αυτές σκαναρίστηκαν και ενσωματώθηκαν στο Photostory, όπου έγιναν και οι ηχογραφήσεις των μαθητών. Το αποτέλεσμα είναι και σε αυτή την περίπτωση ένα βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β2: Ψηφιακή αφήγηση στο PhotoStory για το βιβλίο "Του σκοινιού τα μανταλάκια"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 Τμήματος, διάβασαν το βιβλίο "Του σκοινιού τα μανταλάκια" του Αντώνη Παπαθεοδούλου από τις εκδόσεις Πατάκη. 

Λίγα λόγια για το βιβλίο: 
Του σκοινιού τα μανταλάκια μαλώνουν.
Μη βγάζετε όμως το συμπέρασμα πώς δεν είναι καλοί φίλοι! 
Γιατί οι καλοί φίλοι φαίνονται στα δύσκολα.

Στη συνέχεια, ζωγράφισαν εικόνες από το βιβλίο τις οποίες τις σκανάραμε στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Τις εικόνες αυτές τις ενσωματώσαμε στο εργαλείο PhotoStory, τις βάλαμε στη σειρά, τις "κόψαμε" όπου χρειαζόταν, προσθέσαμε μουσική και ηχογραφήσαμε τα παιδιά. Το αποτέλεσμα της δουλειά μας είναι το βίντεο που ακολουθεί. 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Β2: Οι απόκριες στο μάθημα των αγγλικών

Στο μάθημα των Αγγλικών οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 μαζί με την εκπαιδευτικό Αγγλικών Αναστασία Δαγρέ δημιούργησαν για τo Halloween μάσκες και ζωγράφισαν διάφορες σχετικές εικόνες όπως pumkins, vampires, happy halloween, trick or treat, κλπ. Επίσης, μίλησαν στα Αγγλικά για τις διάφορες μεταμφιέσεις που θα ήθελαν φέτος τα παιδιά να ντυθούν. Τέλος, συζήτησαν σχετικά με το τι συνηθίζεται να κάνουν οι Αγγλόφωνοι κατά τη διάρκεια του Halloween, και πώς δηλαδή κάνουn Trick or Treat.
 
halloween
 
 
Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Α & Β: Μεταμορφωθήκαμε σε άγρια ζωάκια!

Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α και της Β Τάξης επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα Build Your Wild Self στη διεύθυνση: 


και βήμα βήμα μεταμορφωθήκαμε σε άγρια και τρομερά ζωάκια!
Διαβάστε περισσότερα...