eTwinning

  • Κατηγορία eTwinning

Toyland: Λογότυπο έργου στο εργαλείο Canva

To Canva είναι ένα εύχρηστο εργαλείο με το οποίο μπορούμε εύκολα να δημιουργήσουμε από προσκλήσεις, μέχρι αφίσες και κάρτες. Διαθέτει πολλά έτοιμα πρότυπα πάνω στα οποία μπορούμε να βασισθούμε αλλά και γραφικά για να ενσωματώσουμε στις δημιουργίες μας. Είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο εδώ:

https://www.canva.com/el_gr/

Το χρησιμοποιήσαμε για να δημιουργήσουμε το λογότυπο του eTwinning Έργου "Toyland: a STEAM journey in time". Αλήθεια πως φαντάζεστε τη δικιά σας Toyland

Screenshot 2022 11 16 15.03.11
Ακολουθούν οι προσπάθειές μας.

 

 

Έκθεση εικόνων

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Toyland & EU Code Week: "Who am I?"

Μια δραστηριότητα στο πλαίσιο του eTwinning Έργου "Toyland: a STEAM journey in time"και της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα (EU Code Week)

Κάθε μαθητής/μαθήτρια κωδικοποιεί το όνομά του/της σε 5-Bit Δυαδικό Κώδικα και το ανεβάζει στο Padlet μαζί με το avatar του/της. Στη συνέχεια, θα επιλέξει να σπάσει τον κώδικα κάποιου/κάποιας μαθητή/μαθήτριας και να βρει το όνομά του/της.
 
 

EUCodeWeekEventToylandZevgol

 

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

Toyland: Δημιουργία avatar και δημοσίευση στο Padlet του έργου

Στο πλαίσιο του eTwinning "Toyland: a STEAM journey in time!" οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο έργο δημιούργησαν avatar στην online εφαρμογή Avatar Maker (https://avatarmaker.com/) και στη συνέχεια τα δημοσιεύσαν στο Padlet.

Έκθεση εικόνων

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

eTwinning Έργο "Toyland: a STEAM journey in time"

Για τη φετινή σχολική χρονιά 2022-23 και στο πλαίσιο της Δράσης eTwinning STEM 3.0 μέσω της οποίας το σχολείο μας πήρε χορηγία έναν 3D εκτυπωτή, ξεκινάμε από τον Νοέμβριο το eTwinning Έργο με τίτλο:

"Toyland: a STEAM journey in time"

και συνεργασίες με ένα σχολείο από τη Μολδαβία καθώς και 4 σχολεία από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Λουτράκι, την Καρδίτσα, τη Γλυφάδα και την Αργυρούπολη.

ToylandLogo

Στη συνέχεια ακολουθεί η περιγραφή του έργου, οι στόχοι του, η διαδικασία που θα δουλέψουμε και τα αναμενόμενα αποτελέσματά του.

About the project

Our project is focused on toys and their importance for children’s development. In this context, we plan to study toys from past to today through a STEAM approach. We will create our toys from various materials, and with various techniques e.g., recycled materials, 3D modelling and 3D printing, robotic, etc. Partners will collaborate in all stages of the project to ensure that students will learn diverse activities in relation to the common theme.

Aims

  • Developing students’ knowledge on toys history and their close relationship with different cultures.
  • Realizing students, the importance of toys in their life.
  • Encouraging students to get involved with STEM approach.
  • Supporting students to use critical thinking and to learn by doing.
  • Encouraging students to ask questions, solve step-by-step problems, use models, design prototypes, investigate, analyze, and interpret data, evaluate results, and cooperate.
  • Exercising students’ ICT’s and English skills.
  • Cooperating with students from different countries and making friends.
  • Learning students about the happiness of creating and sharing.
  • Enhancing students to use Robotics, 3D Modelling/3DPrinting and other innovating technologies, and applications in learning process.
  • Improving students 21st century skills including communication, cooperation, teamwork, using technology, taking responsibility, critical thinking, creative innovation, and confidence.

Activities

Project duration: 7 months (November-May)

November: Project introduction.

  • Introducing students, teachers, schools, towns, countries, that participate in the project.
  • Online meeting, project planning, task sharing, creating pages on Twinspace.
  • Creating project’s logo.

December: Toys from past to today.

  • Learning about toys in ancient times.
  • Focusing on today’s toys.
  • Interchanging information about toys in different countries.

January: Toys from recycled materials.

  • Creating toys from papers, bottles, and other recycled and cheap materials.

February: Robotic toys.

  • Creating toys with motion.

March: Board games.

  • Creating board games.
  • Playing the board games of other schools.

April: 3D printing toys & electronic games.

  • Working on 3D models and exchanging instructions and coding.
  • Making 3D printing toys (if available 3D printer).
  • Doing electronic games

May: Project conclusion.

  • Developing a collaborative online exhibition.
  • Disseminating the results and products of the project.
  • Evaluating the project by students and teachers.

Results:

  • Creating a collaborative STEAM online Exhibition entitled “Toyland”.
  • Awareness of STEM approach.
  • Learning by doing.
  • Improvement of ICT’s and English skills.
  • Sharing of information and results.
  • Openness to students from different countries.
  • Collaboration with other schools.
  • Application for a Quality Label.
Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

eTwinning: Ετικέτα Ποιότητας για το Έργο "English is E123"

Τι καλύτερο από το να ξεκινάει η σχολική χρονιά με την επιβράβευση των προσπαθειών της προηγούμενης! Το eTwinning έργο μας με τίτλο "English is E123" βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.

Σε μια δύσκολη χρονιά, όπως η περσινή, μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες συνεργάστηκαν και υλοποίησαν ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και συνειδητοποίησαν ότι η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας μπορεί να είναι ένα ευχάριστο, διασκεδαστικό παιχνίδι.

Αναμφισβήτητα, εκτός από την κατάκτηση αγγλικού λεξιλογίου, γλωσσικών/ακουστικών/ψηφιακών δεξιοτήτων, γνώσεων για την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, το σημαντικότερο αποτέλεσμα του Έργου ήταν η συνειδητοποίηση του «ανήκειν» σε μια μεγάλη εκπαιδευτική κοινότητα, χωρίς φόβους, προκαταλήψεις ή περιορισμούς, αποδεχόμενοι την πολυπολιτισμικότητα/διαφορετικότητα μέσα από τη συνεργασία και τη βιωματική μάθηση. Η αστείρευτη φαντασία των παιδιών, η πρωτοτυπία, η ευρηματικότητα και η αφοπλιστική τους απλότητα ήταν η βάση για τη σύνδεση της γνώσης με τα κλειδιά του μέλλοντος, τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Άλλωστε απώτερος σκοπός μας ήταν να τους εμφυσήσουμε την έφεση για το νέο και την αναζήτησή του ως νοοτροπία ζωής μέσα από ένα απολαυστικό ταξίδι μάθησης.

Καλή σχολική χρονιά σε όλες και όλους!

2022.09.05 Ε123QualityLabel

Διαβάστε περισσότερα...
  • Κατηγορία eTwinning

eTwinning: Τελική δραστηριότητα αξιολόγησης του έργου "English is E123" με WordArts

Η τελική δραστηριότητα αξιολόγησης του eTwinning Έργου "English is E123" ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις λέξεις/εκφράσεις του κατέγραψαν να δημιουργήσουν σύννεφα λέξεων στο WordArt.

WordArtCollage
Διαβάστε περισσότερα...