Πέμπτη Δημοτικού

Ε1: Αγαπημένα micro:bit ζωάκια

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ε1 Τμήματος δημιούργησαν τα ζωάκια τους με το Φύλλο Εργασίας (https://dimzevgoltpe.blogspot.com/p/blog-page_15.html), προγραμμάτισαν τα συναισθήματά τους στο MakeCode, έκαναν λήψη τον κώδικα στην πλακέτα micro:bit και την τοποθέτησαν με τη μπαταρία μέσα στην κατασκευή τους. Δείτε τις γατούλες, τα σκυλάκια και τα άλλα ζωάκια που κατασκεύασαν τα παιδιά!

E1MicrobitZoakiaCollageS

Διαβάστε περισσότερα...

Ε2: Διαδικτυακό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού

Το Ε2 Τμήμα συμμετείχε σήμερα στο "παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού" με θέμα την "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο". Στο Εργαστήριο Πληροφορικής συνδεθήκαμε με το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου που οργάνωσε το παιχνίδι. 

afisawebgame

Στόχος ήταν η ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας μέσα από ένα παιχνίδι δραστηριοτήτων και γρίφων. Χωριστήκαμε λοιπόν σε ομάδες, συνεργαστήκαμε και καταφέραμε να λύσουμε τους γρίφους! 

e2 collage webgame S

Διαβάστε περισσότερα...

Ε1 & Ε2: Πρόγραμμα "Βρίσκω το δικό μου κλειδί για να αντιμετωπίσω την επιθετικότητα στο σχολείο"

Η Α.Μ.Κ.Ε. «Προμηθέας», στο πλαίσιο λειτουργίας του Προγράμματος «Εκπαιδευτικές Δράσεις στα Σχολεία», με επιστημονική υπεύθυνη την κα Στέλλα Χαλιμούρδα και επιστημονικούς συνεργάτες την κα Αναστασία Μεντζελίδη (Ψυχολόγος) και την κα Μαρία Ρούσση (Κοινωνική Ανθρωπολόγο), συμμετείχε σε 2 διαδραστικές βιωματικές ομάδες με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου μας, με θέμα «Βρίσκω το δικό μου κλειδί για να αντιμετωπίσω την επιθετικότητα στο σχολείο». Η διαδραστικότητα του προγράμματος κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών, οι οποίοι συμμετείχαν στην συζήτηση, εκφράζοντας τις απορίες και τις ανησυχίες τους.

Ευχαριστούμε πολύ την Α.Μ.Κ.Ε. «Προμηθέας» για την πολύτιμη συμβολή της στο πρόγραμμα, όπως επίσης και τις δασκάλες των τμημάτων, κα Αλέκα Αριστείδου και Χριστίνα Πασπαλά.

Οργάνωση παρέμβασης: Μαρούλα Γκίκα, Κοινωνική Λειτουργός.

e1programparembasi01

Διαβάστε περισσότερα...

E1 & E2: Kahoot με θέμα την "Κλιματική Αλλαγή"

Ένα παιχνίδι γνώσεων Kahoot με θέμα την κλιματική αλλαγή έπαιξαν οι μαθήτριες και οι μαθητές των Ε1 και Ε2 Τμημάτων του σχολείου στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Το παιχνίδι αποτελεί μέρος του προγράμματος "Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει", στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της ενότητας "Φροντίζω το περιβάλλον".

Τις ερωτήσεις προετοίμασαν οι δασκάλες των Τμημάτων, κυρία Χριστίνα Πασπάλα και κυρία Αλεξάνδρα Αριστείδου αντίστοιχα. Τη δημιουργία και την υλοποίηση του παιχνιδιού επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός Πληροφορικής, κυρία Πηνελόπη Μαρκέλλου

Τα παιδιά, έπρεπε να απαντήσουν σωστά αλλά και γρήγορα στις ερωτήσεις του παιχνιδιού ώστε να συγκεντρώσουν περισσότερους πόντους. Έτσι με διασκεδαστικό και παιγνιώδη τρόπο, έλεγξαν τις γνώσεις τους σχετικά με το θέμα που επεξεργάστηκαν στο πρόγραμμα. 

Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο εδώ: https://create.kahoot.it/details/56eb7795-b564-4c39-9317-d8ff67ecf0dd

00 Kahoot ClimateChange

Διαβάστε περισσότερα...

Ε1 & Ε2: Εργαστήρια Δεξιοτήτων - "Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει"

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε' Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού, στο πλαίσιο του προγράμματος "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ" ασχολήθηκαν με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής.

Συγκεκριμένα υλοποίησαν το πρόγραμμα:

"Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει"

Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στην ενότητα "Φροντίζω το περιβάλλον" και έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σχετικά με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής μιας και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις και απειλές που αντιμετωπίζει σήμερα η ανθρωπότητα.

Οι δραστηριότητες των εργαστηρίων προωθούν την κοινή προσπάθεια για την προστασία του κλίματος σε συμφωνία με τους 17 παγκόσμιους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ που προκύπτουν από την Agenda 2030. Οι παιδαγωγικές αρχές που διέπουν το πρόγραμμα συνδέονται αναπόσπαστα με τις αρχές και τις αξίες της εκπαίδευσης για την αειφορία προσδιορίζοντας τις μεθοδολογικές επιλογές του, όπως βιωματικά και συμμετοχικά εργαστήρια με ποικιλία διδακτικών στρατηγικών.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 7 διδακτικές ώρες κατά το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2021.

Οι μαθητές/μαθήτριες παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, μελέτησαν κείμενα και άρθρα σχετικά με το θέμα και μοιράστηκαν σχόλια και σκέψεις. Διερεύνησαν και ανακάλυψαν τα αίτια της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής μέσω ποικίλων συνεργατικών δραστηριοτήτων όπως κολάζ, επιτραπέζιο παιχνίδι, κρυπτόλεξα κ.ά. Τραγούδησαν, εικονογράφησαν το τραγούδι του Κώστα Λειβαδά "Μπες στο κλίμα" και μας φωνάζουν: "Πάρ’ την ευθύνη σου" στο βίντεο που δημιουργήθηκε.

Επιπλέον διεξήχθη έρευνα από τους/τις μαθητές/μαθήτριες προκειμένου να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική αλλά και την ευρύτερη κοινότητα για την κλιματική αλλαγή. Ως εκ τούτου, μοιράστηκαν ερωτηματολόγια στο σχολείο μας, στο δημοτικό σχολείο του Πασίου καθώς και στο δημοτικό σχολείο της Αρχαίας Κορίνθου. Συμμετείχαν συνολικά 160 μαθητές. Έπειτα συλλέχθηκαν, ταξινομήθηκαν οι απαντήσεις και στη συνέχεια παρουσιάστηκαν με γραφήματα τα αποτελέσματα.

Υπεύθυνες δασκάλες

Ε1 Τμήμα, Πασπάλα Χριστίνα & Ε2 Τμήμα Αριστείδου Αλεξάνδρα

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS