21 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα ποίησης

Σήμερα 21 Μαρτίου 2015 που γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης διαβάζουμε τους στίχους από το ποίημα "Φυτρώσαμε πάλι..." του Μίλτου Σαχτούρη από τη Συλλογή "Όταν σας μιλώ" (1956).

Φυτρώσαμε πάλι?

crocus 318293 1280

Φυτρώσαμε πάλι άγρια λουλούδια 
αυτή την άνοιξη 
άγρια βυσσινιά κι άγρια γαλάζια 
άλλα πεθαίνουν 
εμείς μεγαλώνουμε σαν τ? αγάλματα 
άγρια ζεστά λουλούδια αυτή την άνοιξη 
απλώνουμε τα χέρια και φωνάζουμε 
όμως η απάντηση 
έρχεται ύστερα από χρόνια 
και από μακριά 
σαν αλυσοδεμένο φάντασμα
και σα βαρύ άδειο καράβι.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρουσίαση "Του κόσμου τα παράξενα" από την ΣΤ' Τάξη (σχολ. έτος 2013-14)

Στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης οι μαθητές της ΣΤ' Τάξης του σχολικού έτους 2013-2014, ασχολήθηκαν και παρουσίασαν το θέμα "Του κόσμου τα παράξενα". Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.

Διαβάστε περισσότερα...

Α1: Μικρά ποιηματάκια για φοβερά ζωάκια

Οι μαθητές του Α1 Τμήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού μαζί με τη δασκάλα τους Γεωργία Αγγελάτου έγραψαν μικρά ποιηματάκια για τα ζωάκια. Η καθηγήτρια Πληροφορικής του σχολείου Πηνελόπη Μαρκέλλου δημιούργησε αυτό το βιβλιαράκι. Καλό διάβασμα...

Διαβάστε περισσότερα...

Γ2: Ένα βιβλιαράκι για τα ζώα υπό εξαφάνιση

Οι μαθητές του Γ2 δούλεψαν στην τάξη τους το θέμα "Ζώα υπό εξαφάνιση". Αφού συγκέντρωσαν τις σχετικές πληροφορίες, στη συνέχεια τις πληκτρολόγησαν στον Κειμενογράφο και τις μορφοποίησαν κατάλληλα. Το αποτέλεσμα είναι το ακόλουθο βιβλιαράκι.

Δασκάλα Τάξης: Κατερίνα Λαμπροπούλου

Καθηγήτρια Πληροφορικής: Πηνελόπη Μαρκέλλου

Διαβάστε περισσότερα...

Νέο Σχολείο: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία Κύριο

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία

Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Οι Πράξεις εντάσσονται στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του «Νέου Σχολείου», ενός εγχειρήματος που, ανταποκρινόμενο στις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις του 21ου αιώνα, θέτει το μαθητή στο επίκεντρο των αλλαγών με σκοπό τη συνολική βελτίωση του επιπέδου σπουδών των μαθητών, καθώς και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Κεντρικός πυλώνας των παρεμβάσεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ? ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις:

Διαβάστε περισσότερα...

Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού παρουσιάζουμε έναν εννοιολογικό χάρτη του θέματος με έμφαση στον Ηλεκτρονικό Εκφοβισμό ή Cyberbullying που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής.
 
Διαβάστε περισσότερα...